Quienes Somos

La Associació Impuls és una entitat sense ànim de lucre que ofereix tot tipus de serveis i programes d’animació sociocultural, educatius i de temps lliure. Naix a principis de 2007 amb la intenció de promoure l’educació en valors, la cultural, la participació i el desenvolupament social. Uns serveis pensats i dirigits per a Administracions Públiques, Centres Docents, associacions i empreses.

També tenim un servei d’assessorament especialitzat en entitats sense ànim de lucre relacionat amb gestions laborals, fiscals i comptables. Ens avala una experiència de més de quinze anys gestionant aquestes entitats sense ànim de lucre i formació a l’àmbit que ens ocupa i per això ara decidim oferir-lo a l’abast d’aquestes organitzacions.

La promoció de jocs de taula és una altra línia de serveis que tenim. Aquest recurs ens ha donat molt bons resultats treballant amb grups de qualsevol edat tant en projectes d’animació sociocultural com per compartir una estona amb familiars i amics i per això també tenim una línia de venda d’aquestos jocs de taula.


_______________________

La Associació Impuls es una entidad sin ánimo de lucro que ofrece todo tipo de servicios y programas de animación sociocultural, educativos y de tiempo libre. Nace a comienzos de 2007 con la intención de promover la educación en valores, la cultura, la participación y el desarrollo social. Unos servicios pensados y dirigidos para Administraciones Públicas, Centros Docentes, asociaciones y empresas.

También tenemos un servicio de asesoramiento especializado en entidades sin ánimo de lucro relacionado con gestiones laborales, fiscales y contables. Nos avala una experiencia de más de quince años gestionando estas entidades sin ánimo de lucro y formación en el ámbito que nos ocupa y por eso decidimos ofrecerlo a disposición de estas organizaciones.

La promoción de juegos de mesa es otra línea de servicios que tenemos. Este recurso nos ha dado muy buenos resultados trabajando con grupos de cualquier edad tanto en proyectos de animación sociocultural como para compartir con familiares y amigos, es por eso que también tenemos una línea de venda de estos juegos de mesa.
Twitter Facebook Digg Stumbleupon More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting